Klachten
Wij willen graag dat u tevreden bent met de service van Confident Limburg BV. Zijn er zaken die u graag anders zou zien of heeft u een klacht?
Eerste aanspreekpunt
Bespreek de klacht eerst met uw tussenpersoon, hij behartigt uw belangen en is uw eerste aanspreekpunt. Vaak kan uw tussenpersoon het probleem snel voor u oplossen.
Uw klacht schriftelijk indienen
Komt u er met uw tussenpersoon niet uit? Dan lossen wij de klacht graag voor u op. Stuur hiervoor een brief naar:
Confident Limburg BV
T.a.v. de directie
Nieuw-Eyckholt 292M
6419 DJ Heerlen
Wij streven ernaar uw klacht binnen 14 werkdagen af te handelen.
Komt u er niet met Confident Limburg BV uit?
Confident Limburg BV is ook aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening KiFiD. Meer informatie over de werkwijze van het Klachteninstituut: www.kifid.nl.
Ons KiFiD nummer is: 300.006812
Het postadres van het Klachteninstituut is:
KiFiD
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Vanzelfsprekend kunt u zich ook altijd richten tot de burgerlijke rechter.