Klantreviews
Klantreview: Beers Assurantiën in Valkenburg
Samenwerking biedt op alle fronten voordeel
Toenemende regelgeving, complexiteit van diensten en producten, stijging van kosten, stagnerende inkomsten en het eisenpakket van verzekeraars om op het gewenste niveau zaken te kunnen blijven doen, maakten voor Beers Assurantiën een andere aanpak van de kantoororganisatie actueel. Directeur Marc Beers werd door een collega gewezen op de uitgebreide en deskundige dienstverlening van Confident Limburg BV.
“Tijdens een vrijblijvende presentatie op ons kantoor, zagen wij al snel de voordelen van samenwerking met Confident Limburg BV. De backoffice van Confident Limburg BV verzorgt nu het versturen van prolongaties, polissen en andere correspondentie; Dit levert direct een aanzienlijke kostenbesparing op. Daarnaast werken we momenteel aan schaalvergroting als gevolg van de samenwerking met andere aangesloten collega's. De samenwerking met Confident Limburg BV biedt ons op alle fronten voordeel. We hebben meer tijd voor commerciële activiteiten, overigens ook ondersteund door Confident Limburg BV. Onze relaties hebben zowel zakelijk als particulier een grote keuze aan diensten en producten. Qua werkwijze herkennen wij ons zeer in de professionele dienstverlening van Confident Limburg BV. Dankzij onze samenwerking kunnen wij onze klanten slagvaardigheid en persoonlijke aandacht bieden, waardoor we onze eigen positie in de markt kunnen verstevigen.”
Klantreview: Litjens Assurantien BV in Weert
We spreken dezelfde taal
Litjens Assurantiën BV koos in 2009 voor Confident Limburg BV vanuit de behoefte om de bedrijfsvoering efficiënter te maken zonder het serviceniveau richting klant aan te tasten. Het diensten- en productenniveau moest optimaal blijven, mede door de druk vanuit de maatschappijen. Daarnaast had de adminitratieve lastendruk steeds meer invloed op de bedrijfsvoering. Na een brede oriëntatie koos directeur Frans Litjens voor Confident Limburg BV.
“Al bij het eerste gesprek bleek dat we dezelfde taal spraken. De professionele dienstverlening van Confident Limburg BV sloot exact aan op onze behoefte aan maatwerk. Dus de keuze voor samenwerking was daarna snel gemaakt. Na de implementatie was iedereen op ons kantoor snel gewend aan de nieuwe processen, ook omdat deze vele malen efficiënter zijn dan onze oude administratie. We werken met één rekening courant, waarin alle verzekeraars zijn samengevoegd. Dus géén eigen incasso en debiteurenbeheer. Geen maandelijkse prolongaties, snelle en adequate schadeafhandelingen. Uniformiteit in volmachtpolissen en goede administratie van provinciale polissen. Alle correspondentie van de back office met klanten is zichtbaar in het systeem, ook over de incasso status. Korte lijnen, een gebruiksvriendelijk softwarepakket en medewerkers die weten waar ze over praten maken Confident Limburg BV tot een waardevolle partner. Door de aanzienlijke kostenreductie in combinatie met tijdsbesparing kunnen we ons volop richten op commerciële activiteiten en persoonlijk contact met onze relaties. Ook hier biedt Confident Limburg BV waar nodig praktische en professionele ondersteuning en vakkundig maatwerk.”